ℙ𝕦𝕟𝕥𝕖𝕟 𝕤𝕡𝕣𝕠𝕜𝕜𝕖𝕝𝕖𝕟

Vrijdagavond kwamen van AETOS de jongens van de JB2 op bezoek. Zij waren niet compleet maar dan is 9 toch best veel als je maar met 6 meiden bent. Het doel van deze avond was met plezier volleyballen, meer puntjes sprokkelen dan de wedstrijd ervoor. Nou en dat ging best goed. Er zaten mooie rally’s tussen waarbij de meiden aan het langste eind trokken. Service was goed en aan het net zaten we er goed bij. Er werd met plezier gespeeld (soms net iets te gezellig in het veld waardoor de concentratie verslapte). In set vier stonden we zelfs voor zodat de tegenstander de eerste time-out aan moest vragen.
Maar meiden jullie hebben het top gedaan. Want het is best lastig als je tegenover alleen maar jongens staat die langer zijn, meer kracht hebben en ook nog eens ouder zijn. Volgende wedstrijd +44 punten.

Deel dit artikel!

Deel op Facebook